keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Paljastuksia!

Joskus vuosia sitten kiersi facebookissa tällainen haaste kirjoittaa 25 asiaa itsestä. En silloin julkaissut tätä, mutta kirjoittelin kuitenkin jotain vaikken ihan 25 kohtaa saanutkaan kasaan tuolloin. Tästä taitaa olla aikaa n.4 vuotta. Allekirjoitan suurimman osan edelleen.

  1. Rakastan lämmintä oloa. En pääse aamuisin millään lämpimän peiton alta pois. Takkatulen ääressä voin oleilla pitkiäkin aikoja, samoin auringossa. Ei tosin kylmässä talvi-ilmassa mitään pahaa ole, oikealla pukeutumisella siitäkin saa lämpimän ;)
  2. Olen hyvin eläinrakas. Hevosharrastuksesta olen päässyt jo yli, mutta koirani ovat minulle kaikki kaikessa.
  3. Päivän tapahtumat ja mietteet tulevat uniini helposti, viimeisimpinä mm. Australian maastopalot ja Eija Vilpas lentokoneessa. (Päivitetty ajatus: Synnytin poikanikin etukäteen unissani. Pääsin sairaalasta pari tuntia synnytyksestä ja kun saavuin kotiin, niin mies lähti juuri salibandytreeneihin. Kurkkasi vauvaa kaukaloon ja sanoi tulevansa takaisin parin tunnin päästä. Onneksi todellisuus on hieman toinen :))
  4. Olen hyvin onnellinen tällä hetkellä. Olotilani on iloinen ja tasapainoinen. Vaikken ole olotilastani puhunutkaan, niin oma äitinikin sanoi, kuinka kivaa on nähdä tyttärensä onnellisena. Ja äidithän tietävät kaiken!
  5. Voisin tehdä melkein mitä vaan siskonpoikani vuoksi.
  6. Minulla ei ole kovin laajaa ystäväpiiriä mutta muutama sitäkin rakkaampi ihminen lähelläni.
  7. Jos joku ystäväni pettää minut tavalla tai toisella tai muuten aiheuttaa jatkuvasti toiminnallaan turhaa harmia, niin miksi pitäisin häntä enää ystävänäni?
  8. Elämäni menneet vuodet ovat muokanneet minusta sellaisen kuin olen nyt ja tämän hetkiseen tilaani olen aika tyytyväinen.
  9. Haluaisin kotiini ison askarteluhuoneen/työpajan/verstaan, jossa keskeneräiset työt odottaisivat jatkoa ilman, että joka ilta pitäisi tavarat kerätä siististi oikeille paikoille ja sitten aina ottaa taas esille kun työt jatkuvat.
  10. En pidä tupakoinnista.
  11. Musiikkimakuni on hyvin laaja (ainakin kotimaisessa tuotannossa J). Samassa hyllyssä ovat sulassa sovussa Sonata Arctica, Tiktak, Lauri Tähkä, Anna Eriksson, Johanna Kurkela ja Kristian Meurman.
  12. En ole koskaan omistanut silitysrautaa.
  13. Olen todella kiukkuinen kun olen väsynyt. Olen todella äkäinen kun olen nälkäinen. Ja jos olen väsynyt ja nälkäinen, olen vaaraksi ympäristölle.
  14. Toimin parhaiten paineen alla. Jätän myös kaiken aina viime tippaan, loogista.
  15. Olen aina myöhässä. Paitsi joskus harvoin, jolloin aiheesta saa hauskoja puheenaiheita, kun Eeva on kerran vuodessa ajoissa :).
  16. Olen herkkä, itken lähes joka kerta Teho-osastoa katsoessa.
Kohtaan 5 voisin lisätä myös oman poikani :). Ja kohta 9 on edelleen hyvin ajankohtainen!

Haastan muut tekemään myös paljastuksia itsestään, vaikka vähän päivitetympiäkin versioita! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti