perjantai 15. heinäkuuta 2011

Bloggaamisesta ja kasvukoot

Tänään oli visiitti 3kk neuvolaan. Normaalit mittaukset, keskustelut ja päätteeksi vielä molempiin reisiin inhottavat kirvelevät rokotteet ja suuhun nam-nam makea rotavirusrokote.
 
0 vrk 50,5 cm ja 3590 g, pään ympärys 36cm.
2 vk: 53,8cm ja 4160g, pää 37,4cm.
1kk: 56cm ja 4870g, pää 39,0cm.
2kk: 61cm ja 6235g, pää 41,3cm.
3kk: 63,6cm ja 7100g, pää 42,5cm.

Neuvolan jälkeen kieppasimme auton nokan kohti lähikauppaamme, Ikeaa. Sieltä tuliaisena kotiin pari lelulaatikkoa ja eteiseen uusi pöytälamppu. Nyt nuo elämäni miehet nukkuvat sängyllä päikkäreitä ja minuakin väsyttää, mutta taidan mennä lajittelemaan pyykkejä... hmm vai mitä sitä pitikään tehdä silloin kun on sitä omaa aikaa...?!? ;)

Loppuun vielä ilmoitusta: olen ajatellut laittaa blogini salasanan taakse. Tai ei salasanan taakse vaan "kutsua" blogikävijät. Eli jos tahdot seurata makeaa elämääni, niin ilmoitapa joko kommenttilaatikossa tai laita minulle sähköpostia.

5 kommenttia:

  1. No minä!! Tietenkin <3

    VastaaPoista
  2. Ja minä, tietenkin:)

    VastaaPoista
  3. M&L myos. Tama kommenttien lapi saaminen on tyon ja tuskan takana, josko nyt. Moneskohan yritys...

    VastaaPoista
  4. Minä saan kyllä aina laitettua kommenttia, missäköhän on syy?

    VastaaPoista